Kwaliteit
Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en staan wij garant voor onze behandelingen, materialen en administratie. Wij hanteren procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg. De richtlijn praktijkhygiëne is hiervan een voorbeeld en een goede klachtenregeling hoort hier ook bij.
Onze praktijk werkt aan het op peil houden van de kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn diverse kwaliteit bevorderende activiteiten beschikbaar. Onze praktijk besteed o.a. tijd en aandacht aan de volgende zaken:
Lidmaatschap wetenschappelijke vereniging
Volgen van bij- en nascholing en themaprojecten
Kennistoetsen maken
Implementeren van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
Bezoeken klinische avonden
Uw mening stellen wij erg op prijs. Hebt u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Vul onze enquête in via onderstaande link, zo zorgen we er samen voor dat we de beste zorg kunnen leveren!